Painokäyrä





maanantai 3. maaliskuuta 2014

Aika yllättävä käänne tässä!!

Joo, parin viikon aikana olen tässä voinut huonosti. Inhottavia fyysisiä oireita kuten turvotus jaloissa ja kasvoissa, migreeni, ylävatsassa ahdistava paineentunne, hengenahdistusta uidessa jne. En tiedä varmasti johtuvatko vaivat lihomisesta vai lihominen vaivoista. Ok, olen hiukan helpannut otetta, on ollut muutama oikein kunnon överipäivä, mutta välipäivät olen syönyt terveellisesti. Mikään ei siis ole muuttunut, liikuntaakin olen harrrastanut, mutta paino on noussut kahden viikon aikana 78 kilosta 84 kiloon!!! Itse en tunne näin huimaa lihomista, joo kyllä hiukan vaatteet kiristävät, mutta ei kuuden kilon verran... Sen sijaan sääret, varsinkin toisessa jalassa ovat kivikovat ja vatsa turvoksissa. Olen huolissani terveydentilastani, joko olen saanut jonain herkuttelupäivänä sellaisen sokerishokin,e ttä siitä ei ole paluuta, tai sitten olen vakavasti sairas....Tämä voi kyllä myös johtua stressistä, parisuhdenongelmat ovat todella pinnalla nyt, olen myös polttanut tupakkaa viimeisen kuukauden aikana. Nyt kyllä taas 1,5 viikkoa on mennyt savuttomana, mutta oireet vain pahenivat sen jälkeen. Koitan nyt tässä olla masentumatta. Aika vaikeeta kun kattelee noita vaakalukemia ja olotila on mikä on....
Ei auta kuin yrittää jatkaa kevyellä nesteitä poistavalla ruokavaliolla. Jos tämäkään ei auta lähden taas vaivoineni lääkäriin---samanlaisia oireitahan oli viime kesällä kun lääkäri totesi maksa-arvojen ja verentukosarvojen kohonneen ja lähetti mut sairaalan päivystykseen. Siellä lähinnä selvitettiin,e ttä keuhkoveritulppaa ei ollut, muuten oireet jäivät mysteeriksi. Itse tulkitsinkin jälkikäteen migreenilääkkeiden aiheuttaneen vaivat.
Nyt koitan lähinnä pysyä positiivisena!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti