Painokäyrä





maanantai 4. marraskuuta 2013

Kävihän se siellä 70-jotain puolella, mutta...

Torstain konsertti- ja juhlintapäivän jälkeisenä aamuna paino oli 79.9, olin tietty iloinen mutta....hirveä väsymys ja masentunut olo sai mut syömään perjantaina ihan hulluna...Tuli taas se "millään ei ole väliä"-olotila, leivoin mm. kauralastuja ym...halusin mukamas hemmoitella lapsia, mutta oma hemmoittelu siinä tosiasiassa oli etusijalla.....Loppuilta menikin kaloreiden pamahtaessa runsaasti yli...

Lauantain olin edelleen lukossa ja väsynyt, olimme viikonlopun äitini luona, jossa tietty sitten sorruin herkuttelemaan ihanilla pullilla....
Sunnuntai alkoi erittäin hyvin, juoksin lenkin (48min/ 6.4km)ja olin pirteä pitkästä aikaa. Ihanan rasvaisen illallisen jälkeen kalorit kuitenkin pamahtivat yli....sitten löysin vielä puoliksi syödyn lakritsipussin vahingossa...en voinut olla mässäilemättä puoli pussia. Kalorit ylittyivät varmaan n. viidellä sadalla sunnuntaina, perjantaina ja lauantaina ylitystä tuli varmaan yhteensä 1500 kalorilla. Että ei ole ihme,e ttä paino nyt maanantaina aamulla oli sitten tasan 82.0....

Tästä kaikesta huolimatta olen ottanut itseäni niskasta kiinni taas. Tuollainen itsetuhoinen toiminta saa taas loppua. Menin tänään töiden jälkeen lenkille ja ruuat ovat pysyneet aioissa. Huomenna menen uimaan ja salille, loppuviikosta olen ehkä saanut viikonlopun lisäkilot jo lähtemään. Projektin eteneminen siirtyy taas hieman, mutta ei se mitään, mulla on loppuelämä aikaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti