Painokäyrä





maanantai 7. huhtikuuta 2014

Urheiluhousujen yläosa rypyttyy!!

Mun superkestävät urheiluhousut alkavat löystyä siihen malliin, että kohta ne on yhtä kiristyspussia ylhäältä. Vielä viime keväänä housut olisivat olleet ihan hyvät vaikka nauhoja ei olisi kiristänyt ja joku aika sitä ennen ne olivat epämukavan piukat. Ihanaa!

Tänään maanantaina aamupainoni oli 76.4 kg. Olis ollut varmaan vähemmänkin, mutta herkuttelin pikkasen liikaa leipomaani mutakakkua eilen :/ Illalla vielä iski hirveä himo tehdä ihanat voileivät telkkarin äärelle, onneksi jätin väliin, koska lukemat ovat kuitenkin ihan kivat :)

Aamun olin salilla ja uimassa, todella energinen fiilis!
Olen aika ylpeä vatsani mallista, lihakset alkavat näkyä ja mulla ei oo koskaan ollut mitään suurta pömppöä. Muttamutta.... Vatsani on myös sellainen arka alue vartalossani. Se on ihan arpinen johtuen lapsena tehdystä umpisuolenleikkauksesta ja raskauksien aiheuttamista raskausarvista. ...
Yksi raskausarpi kasvaa jopa navan yläpuolelle....Tämän lisäksi näin 36-vuoden iässä huomaan, että nahka ei enää palaudu kuten ennen, napa ei ole kaunis ja pyöreä, vaan navan yläpuolinen löysä nahka aiheuttaa sellaisen viivan navan kohdalle....Ostin viime viikolla uudet bikinit, mutta koska ruma napani ja ylävatsanalue jää paljaaksi, en tiedä haluaanko käyttää niitä...Mietin jopa vatsanahankiristysleikkausta...saa nähdä, ei se mikään roikkuva pussi ole, mutta olis kiva päästä eroon noista arvista ja löysyydestä! Tiedä vaikka vatsalihasharjoitteet vähän kiristäisivät vatsaa, tai sitten mennään vaan pahempaan suuntaan mitä enemmän laihdun. Aika kaksipiippuinen juttu.....

Mutta joo, olen jo tyytyväinen kehonmuotooni kun mulla on vaatteet päällä. Tänäänkin päälläni on kiva farkkumekko ja viihdyn oikein hyvin itsenäni:)  Nyt kun olen päässyt ekaan tavoitteeseeni, kaikki se ylipainoon liittyvä ylimääräinen henkinen painolasti on poistunut, eli pääasiallinen tehtävä on jo suoritettu :) Jatkan vielä vähän, jotta saavutan sellaisen painon, jossa voi pukea vielä monipuolisemmin vaatteita ylleni. Haluan myös keventyä, jotta juokseminen ja uinti sujuu paremmin.
Haluan olla naisellinen, urheillullinen  ja sirompi, nyt olen jo ihan ookoo, mutta vähän vielä ;)


Tavoitevartaloni ja haavevatsa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti