Painokäyrä





maanantai 29. huhtikuuta 2013

Minne se hävisi?

No niin, myönnetään hiton huonosti menee, en aio sitä peitellä. Tai rehellisesti....ensimmäinen aikomukseni oli peitellä tämän viikon huono tulos, huijaamalla niin, että punnitsisisin itseni vasta huomenna kun viikonlopun liiat nesteet olisivat osittain hävinneet. Järkiinnyin kuitenkin, aion olla rehellinen kuten alunperin olen sopinut aloittaessani blogiani. Minulla menee nyt huonosti. Olen väsynyt, kärsin migreenistä ja alakuloinen. Viikonloppuna tupereissa en jaksanut ollenkaan miettiä syömisiä, enkä myöskään seuraavana päivänä lopettanut kuten alunperin olin suunnittelut. Nyt vallitsi taas se kaikki energiat syövä hälläväli-ilmapiiri. SO WHAT! Syön koska maistuu ja PISTE.

Muttamutta, ei se nyt kuitenkaan niin mene, tämän välinpitämättömyden vuoksi olen tänään erittäin väsynyt ja käydessäni uimassa en viitsinytkään mennä salille ensin,  uintiaikakin lyhentyi vartilla, koska motivaatio oli alhaalla ja keuhkot toimivat viikonlopun sauhuttelun vuoksi huonolla teholla. Olin itselleni armollinen ja lopetin, koska pelkäsin, että liikaa pakottamalla tapan loputkin fiilikset.

Miksi nyt näin? Mihin hävisi se energinen minä? Huhuu--ei metsä vastaa....! Etsitään sitten syitä. Arkemme on ollut katkonainen, on ollut vierailuja meille ja muualle ja lähisukulaisilla on ollut erilaisia vakaviakin elämänmullistuksia. Vaatimuksiakin satelee monesta suunnasta(lapset, lasten koulu, lasten harrastukset, työ, lähisukulaiset, parisuhde koti on sekainen jne), tuntuu, että tilaa itsensä kuntoon laittamiseen ei ole. Reagoinko nyt näin? Nipistän sieltä aikaa ja energiaa mistä sitä viellä löytyy, eli omista hyvinvoinnin varastoistani...Tosiasiassa kuitenkin varastot todella tyhjentyvät , eli sitä ammennettavaa ei enää ole. Haluaisin vain nukkua, olen erittäin alakuloinen. Mutta tänään olen kuitenkin syönyt "kiltisti" ja tosiaan liikkunutkin. En siis todellakaan heitä pyyhettä kehään. Taitaa viikonlopun alkoholin käyttökin lisätä alakuloa, on se ennenkin sitä tehnyt....

Jaa niin, ne tulokset.... Paino oli tänään aamulla 85.4 (+ 1,2kg), eli merkataan se viikkotulokseksi.
Sitä haluisi melkeinpä pyytää anteeksi teiltä harvoilta lukijoilta, ihan petturi olo....Kivakiva vaan. En sitten ainakaan tilaa itselleni hierontaa...Pöh!

Nyt tarvitsen jonkun lisäbuusterin, jotain uutta mistä päästä uuteen alkuun. Olisko se ruokavalion muutos? Taikka uusi liikuntamuoto? Tai sitten jotain mutta, jotain henkiseen tasapainoon liittyvää...ystävien tapaaminen? Njaa se vois olla tosi hyvä. Ehkä aloitan siitä, ei tiedä mita se tuo tullessan:) Ja ideoita saa vapaasti heittää, vastaan jokaiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti