Painokäyrä





keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Illan kuulumisia

Lapset olivat harrastuksissaan ja kaverilla, joten minulle jäi mukavasti aikaa käydä uimassa. Uin 2 kilometriä tunnin ajan. Olin oikein tyytyväinen, että sain aikaiseksi lähteä polskimaan  vaikka olinkin aika väsynyt huonosti nukutun yön jälkeen.

Siinä uidessa pohdin sitä, miten moni luultavammin aliarvioi kuntoni johtuen pyöreästä päärynämuodostani. Vauhtini on kohdillaan ja uidessa olen todella elementissäni, rakastan harjoitella ja hioa tekniikkaani loputtomiin. Silti altaasta noustessani kärsin takapuoleni leveydestä ja appelsiini-ihosta, toivon, että ketään tuttu esim. työympäristöstä ei tule vastaan. Vihaan tuota oloa, mutta se pitää vaan kestää koska toinen vaihtoehto on, että en käy ollenkaan uimassa ja sen seuraukset onkin sitten aika selkeät.....

Uinnin jälkeen kirjasin My fitness Paliin kovan uintitreenin 60 minuuttia ja sovelluksen mukaan olin tienannut 600 kaloria lisää tälle päivälle. No mikäs siinä :) Olinkin jo kutakuinkin käyttänyt kaikki 1200 kaloria tälle päivälle. Söin siis sitten uinnin jälkeen proteiinipatukan ja kotona vielä viiliä mustikoiden ja  TalkMurun kera sekä täysjyväpaahtoleivän keitetyllä kananmunalla. Kyllä maistui hyvälle!!

Painonpudotus jatkuu hyvällä fiiliksellä. Itse asiassa aloitin tämän projektin jo tammikuussa, mutta nyt vasta olen päässyt siihen pisteeseen, jolloin motivaatio on kohdillaan ja olen kokonaan lopettanut pienten herkkujen mässäilyn iltaisin.Tämä kolme päivää on ollut erittäin hyvää aikaa, kohtaan elämäni taas positiivisesti ja kaikki tuntuu jotenkin toivekkaammalta. Oloni on nuorempi, ihan kuin kaikki mahdollisuudet taas avautuisivat pitkän pimeän kauden jälkeen.
Huonoja puolia on tämän päivän suolistovaivat. Terveellinen ruokavalioni on pistänyt vatsani toimimaan liiankin hyvin, olen juossut isolla hädällä tänään liioittelematta ainakin kymmenen kertaa.....Koitan vain ajatella, että niin ne kaikki epäpuhtaudet sulavat pois!

"Inspiraatiokuva" (thats not me -onneksi :))

 
Onneksi asiat eivät ole noin huonosti, mutta voisivat olla, ellen olisi jojoillut useamman vuoden ylös-alas. Jojoiluahan aina arvostellaan epäterveelliseksi, mutta lyön vetoa, että olisi paljon huonompi jos ei aina välillä skarppaisi ja kilot vain kerääntyisivät!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti